Alla inlägg under november 2010

Av Denise - 28 november 2010 09:07

Sorry för dålig uppdatering, men jag var faktiskt i globen igår. Först så skjutsade pappa mig till stallet, sen kom mamma och hämtade mig en timme senare. Jag duschade och fixa mig. Sen åkte vi till rusta och köpte lite saker, sen hämtade vi upp Daniela och Katja på Mc'donalds och så åkte vi till globen. Vi kom dit tre och våran föreställning började inte först sju, så vi hade lång tid på oss att shoppa. Men det var ju så många människor där så det var svårt att se vad man kunde köpa. Men det här lyckades jag köpa:

  

Det här fick jag av sånna som stod och delade ut

Svart grått grimmskaft till lilla Casper  



Noskudd till Casper krubbbitar rem 


En slicksten som lungar hästarna när dom är stressade, med smaken mint



Söt grimma till Casper     fem par ridstrumpor till mig

Nosludd som Casper ska ha på grimman ( inte den som jag visade nu ) 

Här är allt, nej jag köpte inte allt på Sjöhagen..

Efter det så kollade vi på showen och sen åkte vi hem.


  

Av Denise - 27 november 2010 08:27

God morgon!

Nu blir det att läsa, läxa i skolan att läsa en bok. Har redan läs lite mindre än halva men det gör ju inge att vara färdig tidigt, det behöver inte vara utläst först vecka 2. Men då är det gjort, det är den ända läxan vi har tills vecka 2. Så läser jag ut den snabbt så slipper jag läxaor, jippi!


Väntar på att pappa ska vakna, för att han ska skjutsa mig till hästen. Sen blir det att fixa till globen.

Det blir bilder i nästa inlägg.

Av Denise - 26 november 2010 21:35

Sorry för dålig uppdatering idag och det kommer nog vara lika dålig imorgon...

Jag har inte uppdaterat idag för att vi har haft gäster hela dagen och dom åkte hem för inte så länge sedan. Och man är ju inte så social om man sitter vid datorn hela tiden, men men...

Imorgon kommer jag nog blogga när jag har gått upp och innan vi åker till globen, då bloggar jag via datorn. Sen så kommer jag mobilblogga när vi åker dit och när vi åker hem. Hinner inte med något när vi är där. Men jag ska försöka ta lite bilder på showen.

Min kompis som jag träffade på ridlägret ska åka dit, fast jag tror inte att vi kommer att träffas i alla vimel.. Men det blir jakt efter nya ridkläder till mig och nosludd till hästen. Vill inte köpa så mycket saker till honom eftersom jag måste sälja honom snart eftersom jag börjat växa ur honom.. Blir väl också lite jakt efter julklappar, alla tjejer i klassen rider ju så. Eller haha, vi är bara fem tjejer men ändå. Undra vad killarna skulle säga om dom fick ett par ridbyxor i julklapp. Haha..

Nej men jag ska köpa julklappar till halva klassen, dom som inte är med mig får inga, hehe vad taskig jag känner mig, men jag är inte rik..


Nu ska jag kolla på film och ladda tills imorgon!

Godnatt!

Av Denise - 26 november 2010 07:02

Godmorgon!

Jag kom precis ut ur duschen, det var hur skönt som helst efter som jag har varit sjuk och då känner man ju sig äcklig ( iallafall jag ).

Men nu ska jag packa gympaväskan, äta lite frukost och sen gå till skolan. Det kommer att bli jätte roligt att träffa alla igen.. Fast Jennifer är inte i skolan för hon ska till globen och kolla på "Horse Show" ( stavas) och jag ska dit imorgon. Så imorgon kommer jag bara blogga till 12, för då åker vi, och sen kommer ´vi hem ( om det inte är köer ) 00.00 Men om det är köer ( fast det är det väl inte på natten? ) så kan det ta lång tid. Men när vi kommer hem så kommer jag inte blogga, gör nog det påvägen hem. Och sen på morgonen så ska jag och mamma släppa ut hästarna och sen ska jag på innebandy match..


Av Denise - 25 november 2010 20:58

Tjenare!

Kom precis hem från en promenad med storasyster och hundis. Propp mätt efter en super god middag...

Så nu blir det att städa färdigt rummet ( ta bort alla kläder från sägen ) så jag kan sova. Jag är verkligen super trött efter en lång dag. Ska upp och duscha imorgon bitti också.

Så godnatt alla läsare!


Ps. Sorry för att det inte har kommit några bilder, men det är för att jag är sjukt och då ser jag ut som ett monster... Så det kommer massor med bilder imorgon istället.

Av Denise - 25 november 2010 18:52

Hejsan!

Har precis kommit hem från hästen. Väntar på att maten ska bli klar, jag har inte ätit den halv 12 så jag är ganska hungrig.

Jag känner mig jätte duktig för att jag har bakat, jag bakade hallon grottor.


Av Denise - 25 november 2010 11:27

Hejsan!

Mår mycket bättre nu efter badet och promenaden på hundis. Men snart börjar det bli daxs att tänka på lunch? Sen blir det nog att baka efter?

Jag har inget att skriva om nu, eftersom när jag är sjukt så uppdaterar jag så ofta så att jag inte har något att skriva om. Men hoppas att ni står ut idag iallafall för imorgon så ska jag till skolan och träffa alla har saknat dom sjukt mycket. Sen så ville jag gärna till skolan idag för att det är tacobuffé till lunch men jag får väl hitta på något annant gott hemma.

Hoppas att ni får en fortatt bra dag!

Av Denise - 25 november 2010 08:03

Är sjuk, hemma från skolan och tar det lungt.

Ska nog äta frukost nu och sen hoppa i ett varmt och skönt bad... Har inte badat sen i sommars så där kommer nog jag vara typ resten av dagen.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, den är rolig att läsa
 Nej, jag bara råkade klicka in på din blogg
 Nej, den tråkigaste bloggen jag har läst
 Sådär, den kunde vara bättre
 Jag skriver i gästboken vad som kunde vara bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards