Alla inlägg under december 2010

Av Denise - 24 december 2010 15:15

Jag har jätte tråkigt, resten av släkten sitter och kollar på Kalle anka. Jag tycker att det börjar bli uttråkande, eller jag har aldrig tyckt om kalle anka. Tycker ni om att kolla på Kalle Anka?

Av Denise - 24 december 2010 13:04

Farmor hade inte hittat någon julgran så hon tänkte strunta i det, me då  blev min lilla syster jätte sur och sa då vill inte jag fira jul. Haha, hon har ett eget litet humör xd Men då gick den bästa fastern ut och högg en gran inte så stor och inte så fin. Men det blev en julgran iallafall.

  

Haha finaste vi har haft på många år xd


Nu ska jag sitta och tråka tills det blir kalle anka och vi ska äta (Y)


Av Denise - 24 december 2010 09:56

God morgon och god jul"igen"!

Jag kunde inte sova många timmar för att min faster och hennes kille kom hem kl.8

Vi har precis ätit frukost och nu ska vi väl öppna ett paket var. Lägger ut allt jag fick i julklapp senare idag och resten ikväll.

Hoppas att ni får en super bra julafton!

Puss

Av Denise - 23 december 2010 23:33

Jag vill börja med att säga God jul!

Jag har tyvärr inte hunnit att blogga på den sista tiden för att jag har haft så himla mycket att göra. Jag har precis slått in de sista julklapparna till mamma och pappa, så hoppas att de blir nöjda.


Mina nyårslöften:

Börja blogga normalt

Inte vara så lat

Lägga ner mer tid till hästen,hunden och skolan

Sluta försöka vara någon som jag inte är

 Ja... Det är väl det jag kommer på nu.

Efter nyår så  lovar jag att börja blogga helt anorlunda..

Jag ska börja om mitt liv, det ska bli helt anorlunda och jag ska bli mer självsäker.

Ni får säga vad ni vill men jag bestämmer själv över mitt liv.

Ha en super bra julafton med massor med julklappar!


Om ni undrar något så kan ni mejla till blondin_forever_@hotmail.com !


Ps. Bloggar från pappas dator för att min har laddat ur så inga bilder nu, men jag lovar att lägga ut en outfit bild och bilder, imorgon när jag har vaknat och har fixat mig.


Av Denise - 23 december 2010 23:29

Jaaa...!

Jagär tydligen inte så bra på att blogga men nu måste jag ju börja att blogga.

Imorgon är detafton jag har faktiskt inte längtat så mycket.. I år så firar vi hos farmor är hos henne just nu.

Jag ska nog slå in de sista julklapparna nu och sen ska jag kolla på en film med farmor och familjen.

Ha det så jätte bra restan av dagen ( haha, det är 30 min kvar )

Pöss ;;)

Av Denise - 19 december 2010 09:18


Klicka på bilden så kommer ni till Quizen! Lycka till! (Y)

Av Denise - 11 december 2010 09:56

Tjenare!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, det är därför jag inte har hunnit. Jag har haft super mycket att göra men nu ska jag försöka blogga igen.

Ska fixa mig nu, för klocka ett så kommer Jennifer och då ska vi till stan.

Sen ska vi sitta hemma och plugga och mysa.

 Blir tyvärr ingen bild nu, har ganska precis vaknat, hehe!

Puss

Av Denise - 8 december 2010 20:34

Jag är med i tävlingen på "liindblaads.se" och "Youfundit.blogg.se" , om att vinna ett presentkort på Nlelly.com för 250kr..


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, den är rolig att läsa
 Nej, jag bara råkade klicka in på din blogg
 Nej, den tråkigaste bloggen jag har läst
 Sådär, den kunde vara bättre
 Jag skriver i gästboken vad som kunde vara bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards