Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Varför kan du inte vara som alla andra?

Av Denise - 24 november 2010 17:21

Det är en kille i min klass som jag bara är så himla irriterande.

Han kanske bytte till våran skola ht 2009, sen sa han att han skulle byta skola igen, så han kom inte till skolan på halva vt. Men en dag så kom han bara och gick in klassrummet som om han aldrig hade varit borta. Han hade ju en plats för att lärarna visste inte om han hade slutat eller vart han var. Så gick han i våran skola. Då vart det sommarlov och sen började ht 2010. Så kom han in och frågade mig om vi skulle vara tsm? Jag svarade NEJ, jag visste typ inte ens vad han hette i efternamn, för han var´typ lite utanför och så Då vart han sur och typ inte pratade med någon på en vecka. Och sen kom hans kompis och frågade mig varför jag inte ville vara ihop med honom, och då svarade jag därför jag inte ville. Sen har jag aldrig gillat honom för han har alltid äcklat mig så.. Och så idag satt vi i gympa salen och skulle jobba matte, för våran lärare skulle ha genomgång med några andra. Så vi satt typ och jobbade 7 st i gympasalen. Jag satt brevid min kompis Jennifer, och så kasstade han en penna som träffade hennes öga så hon gick och så till läraren. Och efter ett tag när hon kom tillbaka så frågade jag varför han kastade pennan och så sa han att den skulle igentligen träffa mig. Och då gick jag och Jennifer och skrev Bög på hans skåp, asså bara för att visa att jag var irriterad på honom... Får se om han har märkt det imorron. Man får väl hoppas, han vet ju inte att det var jag. Haha, jag älskar att retas med honom inte för att vara taskig. Och tyck inte att jag är super taskig bara för att jag skrev "bög" på hans skåp. För han går och kallar alla "bög" så då kan han få känna hur det känns. Och sen vet jag inte riktigt om han vet vad det är för att han säger " bög " till tjejerna i klassen också så haha. Haha, det kanske låter som att våran klass är hur töntig som helst, men jag skriver  bara inte det i bloggen. För att våran klass är sjukt udda... Långt inlägg sorry!



Jag vet att det var ointressant men jag hade bara lust att skriva av mig och då tänkte jag att jag kunde skriva det i bloggen så ni också kunde få läsa..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 28 februari 2011 14:53

Ny blogg! Den heter denisebn.bloggplatsen.se ! Kolla in där om du vill fortsätta att läs om mig och mitt liv !   www.denisebn.bloggplatsen.se ...

Av Denise - 28 februari 2011 14:51

Hej! Jag vet att jag inte har bloggat på länge men det är därför att jag inte har haft tid och så. Men om ni vill fortsätta att läs om mig och mitt liv så kolla in på www.denisebn.bloggplatsen.se ! Där  bloggar jag flera gånger om dagen, det är min...

Av Denise - 23 februari 2011 12:53


Hej, länge sen.. Jag vet inte varför jag inte hinner blogga.. Men nu när det är sportlov så har jag ingenting att göra så nu kan jag passa på att blogga. Jag är sjuk, och det har jag varit sen i lördags. Jätte tråkigt. Jag kommer säker bli fris...

Av Denise - 6 februari 2011 14:36


Hej, det var länge sen! Idag har jag tävlat, klubbtävling 50 och 60 cm. I 50 vann jag + att jag vann stilbedömningen oxå. I 60 kom jag tvåa..       ...

Av Denise - 29 januari 2011 22:47

Jag är verkligen helt sämst på att blogga..  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 Ja, den är rolig att läsa
 Nej, jag bara råkade klicka in på din blogg
 Nej, den tråkigaste bloggen jag har läst
 Sådär, den kunde vara bättre
 Jag skriver i gästboken vad som kunde vara bättre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards